Η υπηρεσία ΑΝΤ1 ΝΕΧΤ Τι είναι ο ΑΝΤ1 ΝΕΧΤ; Τι περιλαμβάνουν οι κατηγορίες; Ποιες σειρές είναι διαθέσιμες στην υπηρεσία; Σε ποιες χώρες είναι διαθέσιμη η υπηρεσία; Ποιες γλώσσες υποστηρίζει η εφαρμογή και η υπηρεσία; Σε ποιες συσκευές είναι διαθέσιμη η υπηρεσία; Πως έχω πρόσβαση στην υπηρεσία; Πόσο κοστίζει η υπηρεσία; Τι πρέπει να γνωρίζω για την δωρεάν δοκιμαστική περίοδο; Τι είναι η επιλογή "My List" και πώς μπορώ να την χρησιμοποιήσω;
Χρήση Υπηρεσίας ΑΝΤ1 ΝΕΧΤ Πώς κάνω εγγραφή στην υπηρεσία; Πώς συνδέομαι στην υπηρεσία; Πως μπορώ να γίνω συνδρομητής; Πως μπορώ να πληρώσω την συνδρομή μου; Πως μπορώ να απενεργοποιήσω τον λογαριασμό μου; Τι μπορώ να κάνω αν ξεχάσω τον κωδικό μου;
Μάθε περισσότερα Τι ταχύτητα σύνδεσης χρειάζομαι; Μπορώ να βλέπω ταυτόχρονα σε δύο συσκευές; Γιατί χρειάζεστε τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας για την δωρεάν δοκιμαστική περίοδο; Τι γίνεται με την ποιότητα της εικόνας; Θα μπορώ να βλέπω την ταινία που έχω επιλέξει από το σημείο που τη σταμάτησα; Το περιεχόμενο της υπηρεσίας έχει πνευματικά δικαιώματα;
Υποστήριξη / Πληροφορίες Γιατί δεν λαμβάνω απαντητικό E-mail/SMS; Γιατί όταν επιλέγω να δω επεισόδιο εμφανίζεται στην οθόνη η φόρμα δημιουργίας λογαριασμού; Τι σημαίνει το μήνυμα «Τα στοιχεία που δώσατε είναι λάθος»; Γιατί το βίντεο αργεί να φορτώσει, κολλάει ή παίζει διακεκομμένα;
Τι είναι ο ΑΝΤ1 ΝΕΧΤ;

Ο ΑΝΤ1 ΝΕΧΤ είναι η πρώτη on-line συνδρομητική υπηρεσία στην Ελλάδα, με αποκλειστικό περιεχόμενο σε υψηλή ποιότητα και χωρίς διαφημίσεις. Η υπηρεσία περιλαμβάνει επεισόδια αγαπημένων σειρών πριν την προβολή τους στην τηλεόραση, επεισόδια σειρών και εκπομπών της τρέχουσας σεζόν καθώς και all time classic σειρές της τηλεόρασης του ΑΝΤ1.

Τι περιλαμβάνουν οι κατηγορίες;

NEXT EPISODE Η κατηγορία ΝΕΧΤ Episode περιλαμβάνει καινούρια επεισόδια της φετινής σεζόν των σειρών του ΑΝΤ1, πριν την προβολή τους στην τηλεόραση. LATEST SEASON Η κατηγορία Latest Season περιλαμβάνει όλα τα επεισόδια της τρέχουσας σεζόν αγαπημένων σειρών/ εκπομπών του ANT1 αμέσως μετά την προβολή τους στην τηλεόραση. BOX SETS Η κατηγορία Box Sets περιλαμβάνει όλους τους κύκλους αγαπημένων κλασικών σειρών του ΑΝΤ1.

Ποιες σειρές είναι διαθέσιμες στην υπηρεσία;

Ενημερωθείτε για τις σειρές που είναι διαθέσιμες αυτή τη στιγμή στην υπηρεσία, πατώντας εδώ

Το περιεχόμενο του ANT1 NEXT εμπλουτίζεται συνεχώς με καινούριες επιτυχημένες σειρές.

Σε ποιες χώρες είναι διαθέσιμη η υπηρεσία;

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο στην Ελλάδα.

Ποιες γλώσσες υποστηρίζει η εφαρμογή και η υπηρεσία;

Όλες οι πληροφορίες στην υπηρεσία αναγράφονται στην ελληνική γλώσσα.

Σε ποιες συσκευές είναι διαθέσιμη η υπηρεσία;

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη on-line μέσω σταθερού υπολογιστή, laptop, tablet και smartphone.

Για χρήση σε υπολογιστή ή laptop συνδεθείτε στον διαδικτυακό τόπο www.ant1next.gr

Για χρήση σε smartphone ή tablet εγκαταστήστε στη συσκευή σας την εφαρμογή ΑΝΤ1 ΝΕΧΤ από το App Store για συσκευές iOS ή το Google Play Store για συσκευές Android.

Μπορείτε επίσης να προβάλετε το περιεχόμενο της υπηρεσίας στην τηλεόρασή σας συνδέοντας την με τον υπολογιστή ή το laptop σας με ένα καλώδιο HDMI.

Πως έχω πρόσβαση στην υπηρεσία;

Για χρήση/θέαση του περιεχομένου της υπηρεσίας είναι απαραίτητη η σύνδεση στο Internet μέσω οποιουδήποτε παρόχου ή μέσω 3G/4G σύνδεσης.

Πόσο κοστίζει η υπηρεσία;

Το κόστος της μηνιαίας βασικής συνδρομής είναι 2,99€ (τελική τιμή) ανεξαρτήτως του αριθμού των σειρών/επεισοδίων που θα παρακολουθήστε μέσα σε αυτό το διάστημα.

Η χρέωση είναι μηνιαία και ανανεώνεται αυτόματα στο τέλος κάθε περιόδου.

Τι πρέπει να γνωρίζω για την δωρεάν δοκιμαστική περίοδο;

Η δωρεάν δοκιμαστική περίοδος διαρκεί για έναν συνεχόμενο ημερολογιακό μήνα, ισχύει μόνο μία φορά στην πρώτη ενεργοποίηση του λογαριασμού και δεν μεταφέρεται ακόμα και αν απενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας κατά τη δοκιμαστική περίοδο.

Πριν τη λήξη της δωρεάν δοκιμαστικής περιόδου θα ειδοποιηθείτε μέσω Ε-mail για τον αριθμό των δωρεάν ημερών που απομένουν. Μπορείτε επίσης να ενημερωθείτε για την ημερομηνία λήξης της δωρεάν δοκιμαστικής περιόδου μέσα από τη σελίδα Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ.

Αν δεν απενεργοποιήσετε τη συνδρομή σας, ο λογαριασμός σας θα χρεωθεί για τον επόμενο μήνα με την μέθοδο πληρωμής που έχετε επιλέξει χωρίς να λάβετε σχετική ειδοποίηση.

Τι είναι η επιλογή "My List" και πώς μπορώ να την χρησιμοποιήσω;

Επιλέξτε το σύνδεσμο MY LIST που βρίσκεται στην αρχική σελίδα ή το σύμβολο συν (+) στην πάνω δεξιά γωνία στις φωτογραφίες της αγαπημένης σας σειράς για να εμφανίζονται προτεινόμενα επεισόδια βάσει των προτιμήσεων σας, έπειτα από το τέλος των επεισοδίων που παρακολουθείτε.

Πώς κάνω εγγραφή στην υπηρεσία;

Για εγγραφή στην υπηρεσία ΑΝΤ1 ΝΕΧΤ, πατήστε εδώ

Εάν βρίσκεστε στην αρχική σελίδα του ΑΝΤ1 ΝΕΧΤ ή στην εφαρμογή που έχετε εγκαταστήσει στο laptop ή το κινητό ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Επιλέξτε το σύνδεσμο ΣΥΝΔΕΣΗ που βρίσκεται στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης σας.
  • Πατήστε πάνω στο πλαίσιο που αναγράφει ΝΕΟΣ ΧΡΗΣΤΗΣ.
  • Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στην φόρμα που εμφανίζεται στην οθόνη και επιλέξτε ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ.
Στη συνέχεια θα λάβετε ένα Ε-mail το οποίο περιέχει έναν σύνδεσμο. Για να ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός σας, θα πρέπει να πατήσετε επάνω σε αυτό το σύνδεσμο μέσα σε χρονικό διάστημα δύο ωρών.

Εναλλακτικά μπορείτε να εγγραφείτε μέσω Facebook επιλέγοντας Login using Facebook ή μέσω Gmail επιλέγοντας το Login using Google.

Πώς συνδέομαι στην υπηρεσία;

Αν είστε ήδη εγγεγραμμένοι στον ΑΝΤ1 ΝΕΧΤ, επιλέξτε το σύνδεσμο ΣΥΝΔΕΣΗ που βρίσκεται στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης σας και συνδεθείτε με τρόπο που εγγραφήκατε στην υπηρεσία.

  • Username / Password
    Συμπληρώστε το όνομα χρήστη και τον μυστικό κωδικό που επιλέξατε κατά την εγγραφή σας.
  • Facebook
    Επιλέξτε τον σύνδεσμο Login using Facebook.
  • Gmail
    Επιλέξτε τον σύνδεσμο Login using Google.

Πως μπορώ να γίνω συνδρομητής;

Για να αποκτήσετε ενεργή συνδρομή στην υπηρεσία πρέπει να επιλέξετε ένα από τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής.

Πως μπορώ να πληρώσω την συνδρομή μου;

Μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω διαθέσιμους τρόπους πληρωμής: Paypal Επιλέξτε το αντίστοιχο εικονίδιο για να μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα του PayPal και να ολοκληρώσετε τη συναλλαγή σας. Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη Επιλέξτε το εικονίδιο VISA και συμπληρώστε τα στοιχεία σας στα πεδία που εμφανίζονται στην οθόνη σας. Συνδρομητική υπηρεσία ΜΤ-SMS Πατήστε πάνω στο εικονίδιο SMS, συμπληρώστε το τηλέφωνο σας στο αντίστοιχο πεδίο και ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες οι οποίες εμφανίζονται και στην οθόνη σας καθόλη τη διάρκεια της διαδικασίας.

Πληκτρολογήστε τη λέξη ΝΕΧΤ στο 54090, και σύντομα θα λάβετε ένα γραπτό μήνυμα που θα σας καθοδηγήσει να στείλετε τη λέξη ΟΚ στο 54090 για να ενεργοποιήσετε τη συνδρομή σας.

Μετά την αποστολή του μηνύματος θα λάβετε γραπτό μήνυμα επιβεβαίωσης και παράλληλα θα γίνει η χρέωση της συνδρομής στον λογαριασμό της κινητής τηλεφωνίας μέσω του παρόχου που χρησιμοποιείτε.

Όποια μέθοδο και αν επιλέξετε, μετά τον πρώτο μήνα ΔΩΡΕΑΝ χρήσης της υπηρεσίας, γίνεται αυτόματη ανανέωση της συνδρομής στο τέλος κάθε περιόδου με χρέωση του λογαριασμού της αντίστοιχης μεθόδου πληρωμής που έχετε επιλέξει, χωρίς κάποια περαιτέρω ενέργεια από εσάς.

Μπορείτε, ανά πάσα στιγμή να διακόψετε την αυτόματη χρέωση μέσα από τη σελίδα Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ. Η διακοπή της συνδρομής σας θα ενεργοποιηθεί κατά την τελευταία ημέρα του τρέχοντος μήνα της συνδρομής σας.

Πως μπορώ να απενεργοποιήσω τον λογαριασμό μου;

Μπορείτε να απενεργοποιήσετε το λογαριασμό μέσα από την ιστοσελίδα www.ant1next.gr

Πατήστε το βελάκι που βρίσκεται δίπλα στο email σας στο πάνω δεξί μέρος της οθόνης και επιλέξτε Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ.

Στο πεδίο ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε την συνδρομή σας επιλέγοντας/αποεπιλέγοντας το πλαίσιο ελέγχου ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

Κάθε φορά που κάνετε την παραπάνω ενέργεια εμφανίζεται σχετικό μήνυμα στην οθόνη που σας ενημερώνει για την κατάσταση του λογαριασμού σας.

Τι μπορώ να κάνω αν ξεχάσω τον κωδικό μου;

Για την ανάκτηση του κωδικού επιλέγετε τον σύνδεσμο ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΣΟΥ; που βρίσκεται στην οθόνη που κάνετε Login.

Καταχωρήστε πεδίο που εμφανίζεται το E-mail σας και ακολουθήστε τις οδηγίες που θα λάβετε για να αλλάξετε τον κωδικό σας.

Τι ταχύτητα σύνδεσης χρειάζομαι;

Για να παρακολουθήσετε το περιεχόμενο της υπηρεσίας στην καλύτερη διαθέσιμη ανάλυση, χρειάζεστε σταθερή σύνδεση στο Internet, τουλάχιστον 2 mbps (streaming) . Αν άλλες συσκευές (Smart TV, PC, smartphone κλπ.) χρησιμοποιούν την ίδια σύνδεση στο Internet μπορούν να επηρεάσουν την ταχύτητα της σύνδεσής σας.

Μπορώ να βλέπω ταυτόχρονα σε δύο συσκευές;

Δεν μπορείτε να έχετε ταυτόχρονα πρόσβαση στον λογαριασμό σας σε περισσότερες από μία συσκευές.

Για να παρακολουθήσετε το περιεχόμενο της υπηρεσίας σε άλλη συσκευή πρέπει πρώτα να αποσυνδεθείτε από την προηγούμενη.

Μετά την εγγραφή σας έχετε απεριόριστή πρόσβαση σε όλες τις σειρές και τα επεισόδια που υπάρχουν στον ΑΝΤ1ΝΕΧΤ.

Γιατί χρειάζεστε τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας για την δωρεάν δοκιμαστική περίοδο;

Αυτή η διαδικασία μας βοηθά να διασφαλίσουμε ότι οι παρεχόμενες πληροφορίες συσχετίζονται με έναν έγκυρο, ανοιχτό λογαριασμό που μπορεί να χρεωθεί επιτυχώς στο μέλλον.

Τι γίνεται με την ποιότητα της εικόνας;

Η ποιότητα της εικόνας ρυθμίζεται αυτόματα ανάλογα με την ταχύτητα σύνδεσής στο Internet και την συσκευή που χρησιμοποιείτε.

Θα μπορώ να βλέπω την ταινία που έχω επιλέξει από το σημείο που τη σταμάτησα;

Αν διακόψετε την προβολή ενός επεισοδίου, την επόμενη φορά που θα μπείτε στην υπηρεσία το επεισόδιο θα ξεκινήσει από το σημείο που σταματήσατε την προβολή, ακόμα και αν χρησιμοποιήσετε άλλη συσκευή.

Το περιεχόμενο της υπηρεσίας έχει πνευματικά δικαιώματα;

Το σύνολο του περιεχομένου της ιστοσελίδας υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα και απαγορεύεται η εγγραφή, η δημιουργία αντιγράφων, η αναπαραγωγή και η εμπορική του χρήση.

Γιατί δεν λαμβάνω απαντητικό E-mail/SMS;

Εάν δεν έχετε λάβει E-mail επιβεβαίωσης κατά την εγγραφή σας στην υπηρεσία, ελέγξτε το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (spam).

Εάν δεν έχετε λάβει SMS για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας βεβαιωθείτε ότι έχουν χρησιμοποιηθεί κεφαλαίοι λατινικοί χαρακτήρες χωρίς κενά και σύμβολα, ότι αποστέλλετε το μήνυμα στον πενταψήφιο αριθμό 54090 και ότι υπάρχει διαθέσιμο υπόλοιπο στο λογαριασμό σας.

Σε περίπτωση που οι παραπάνω πληροφορίες δεν βοήθησαν στην επίλυση του θέματος, επικοινωνήστε με το τμήμα υποστήριξης συνδρομητών του ΑΝΤ1 ΝΕΧΤ στο τηλέφωνο 210 6241900 ή στο E-mail support@ant1next.gr.

Γιατί όταν επιλέγω να δω επεισόδιο εμφανίζεται στην οθόνη η φόρμα δημιουργίας λογαριασμού;

Η οθόνη αυτή εμφανίζεται όταν δεν έχετε εγγραφεί/συνδεθεί στην υπηρεσία ή όταν δεν έχετε επιλέξει μέθοδο πληρωμής για να ενεργοποιήσετε τη συνδρομή σας.

Τι σημαίνει το μήνυμα «Τα στοιχεία που δώσατε είναι λάθος»;

Το μήνυμα αυτό εμφανίζεται όταν εισάγουμε λανθασμένα στοιχεία στα αντίστοιχα πεδία ή όταν είμαστε συνδεδεμένοι με τα ίδια στοιχεία σε άλλη συσκευή.

Γιατί το βίντεο αργεί να φορτώσει, κολλάει ή παίζει διακεκομμένα;

Εάν έχετε πρόβλημα αναπαραγωγής των επεισοδίων βεβαιωθείτε ότι η ταχύτητα σύνδεσης στο Internet είναι η απαιτούμενη για τη χρήση της υπηρεσίας.

Σε περίπτωση που η αναπαραγωγή των επεισοδίων δεν επηρεάζεται από τους προαναφερθέντες παράγοντες, επικοινωνήστε με το τμήμα υποστήριξης συνδρομητών του ΑΝΤ1 ΝΕΧΤ στο τηλέφωνο 210 6241900 ή στο email support@ant1next.gr.

Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα.

Τα cookies είναι σημαντικά για την λειτουργία του site και τα χρησιμοποιούμε για τη βελτίωση της πλοήγησής σας. Δέχομαι